درباره موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

 

موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی الکترونیکی "ایرانیان" اولین موسسه آموزش عالى است که بعنوان یک موسسه الکترونیکی (مجازی) از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موافقت اصولی کسب نموده است. دانشگاه ایرانیان در سال ۱۳۸۰ توسط گروهی از اساتید مجرب و متعهد دانشگاههای کشور تاسیس گردیده و در طی این مدت بستر اینترنتی بسیار مناسبی را برای ارائه آموزشهای الکترونیکی فراهم نموده است.

 

آزمون ورودی دانشگاه ایرانیان همه ساله از طریق کنکور سراسری و یا کنکور اختصاصی زیر نظر سازمان مذکور برگزار می گردد. علاوه بر آن سازمان سنجش کشور تدابیر و تسهیلاتی برای پذیرش بر حسب سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای داوطلبین دوره ی کارشناسی فراهم آورده است که همه ساله از طریق تارنمای سازمان سنجش کشور رسماً به داوطلبان اعلام می گردد. نحوه تحصیل در کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی این موسسه بصورت مجازی بوده و دانشجویان از کلاسهای الکترونیکی در بستر اینترنت جهت آموزش مطالب درسی خود بهره می جویند. جهت کلاسهای رفع اشکال و یا کلاسهای کمک درسی نیز تدابیری هم بصورت مجازی و هم بصورت حضوری در نظر گرفته شده است.

 

دانشجویان این موسسه آموزش عالی با بهره گیری از پیشرفته ترین روشهای آموزشی با استفاده از ابزار های فنآوری اطلاعات و ارتباطات، بهترین و کم هزینه ترین (چه از نظر اقتصادی و چه از نظر صرف وقت) آموزش ها را دریافت می دارند.

در صورت موفقیت در امتحانات، در پایان هر دوره تحصیلی مدرک رسمی و مورد تایید وزارت علوم به دانشجویان اعطاء می گردد و فارغ التحصیلان می توانند در این موسسه و یا سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ادامه تحصیل دهند و به مدارج بالاتر علمی دست یابند.

 

دانشجویان ذکور در صورت قبولی در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور ازمعافیت تحصیلی برخوردار خواهند گردید. رشته ها و مقاطع تحصیلی این موسسه در بخشهای دیگر این وبگاه به روز گردیده است.


موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان آموزش ,موسسه ,الکترونیکی ,عالی ,ایرانیان ,کشور ,آموزش عالی ,موسسه آموزش ,الکترونیکی ایرانیان ,عالی الکترونیکی ,بصورت مجازی ,عالی الکترونیکی ای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دختر کفشدوزکی وگربه سیاه اتاق تاریک...! تمام حرف های نگفته ام تک ترفند میرممد خسرو معرفی سایت های کسب درامد از اینترنت اخبار فیلترینگ